Klanttevredenheid

Het doel van het klanttevredenheidsonderzoek is het meten van de tevredenheid van de patiënten en aan de hand hiervan verbeteringen aan te brengen. Zodra de behandeling is afgerond vragen wij de patiënten een klanttevredenheidonderzoek in te vullen (op een schaal van 1 tot 5, indien gewenst anoniem).
In het onderzoek wordt gekeken naar acht aspecten van de zorgverlening, zowel bij de handchirurgen als bij de handtherapeuten:

  1. Ontvangst
  2. Wachttijd
  3. Aandacht van en behandeling door de assistent(e)
  4. Aandacht van en behandeling door de handchirurg dan wel de therapeut
  5. Informatieverstrekking
  6. Zelfstandigheid
  7. Vertrek en nazorg
  8. Resultaat behandeling
Zorg verdient waardering

Patiënten hebben de mogelijkheid om opmerkingen en aanbevelingen te maken. The Hand Clinic streeft naar een hoge klanttevredenheid op alle aspecten.

Zie ook KiesBeter.

Klanttevredenheid 2015

Hieronder de resultaten van de klanttevredenheidsmeting van The Hand Clinic over 2015.

8.9

Totaalcijfer met betrekking tot benadering assistentes

9.3

Totaalcijfer met betrekking tot benadering specialist / behandeling

9.3

Totaalcijfer met betrekking tot therapeut / behandeling

9.2

Totaalcijfer met betrekking tot bereikbaarheid / toegankelijkheid

Stel u heeft onverhoopt (weer) een klacht aan hand of pols, kiest u dan in de toekomst weer voor The Hand Clinic?

  • 96%

    Ja

Zou u The Hand Clinic aan vrienden / kennissen aanbevelen?

  • 97%

    Ja

Totaalcijfer voor The Hand Clinic

9.3